Dzisiaj trzecia i zarazem ostatnia część cyklu poświęconego rozprawie na temat pierwszych opublikowanych jak dotąd zrzutów z gry FIFA Manager 12. W ostatnim akcie przeczytacie o testach wydolnościowych, nowym ekranie treningowym oraz o obiektach klubowych widocznych zarówno w trybie 3D jak i menu interfejsu. Dowiecie się wielu ciekawych rzeczy wchodzących w skład nowych funkcji w nadchodzącej odsłonie gry FIFA Manager. Zapraszamy do lektury.
Testy Wydolnościowe
Testy wydolnościowe to w całości nowa funkcja. Można je zarządzić raz na sezon, uaktualniając w ten sposób poziom sprawności fizycznej zawodników. W zależności od charakteru drużyny można spodziewać się dobrych lub złych wyników.
Nowy Ekran Treningu
Ekran o który tak często proszono powrócił ponownie do gry! Klasyczny tryb treningu z czteroma sesjami dziennie ponownie zawita do serii FIFA Manager. Co więcej tryb ten zaoferuje nam większą różnorodność pod warunkiem wybudowania odpowiednich obiektów klubowych.
Ponadto mamy możliwość zatrudnienia z zewnątrz trenera od przygotowań kondycyjnych. Można tego dokonać podczas przygotowań przedsezonowych po to aby zawodnicy dali z siebie wszystko przed startem nowego sezonu.
Wprowadzono również do gry możliwość sprawdzenia testowanego zawodnika w meczach towarzyskich. Dzięki temu zdobędziemy jeszcze więcej informacji na temat danego piłkarza przed podjęciem przyszłej decyzji.
Obiekty Klubowe – widok 3D
Obiekty klubowe zostały przebudowane od zera. W sumie 25 budynków oraz do trzech stadionów może stać się częścią obiektów klubowych. Dostępnych jest ponad sto etapów budowy (zaprojektowano 289 grafik budynków), każdy poziom ma bezpośredni wpływ na rozgrywkę. Niektóre pozytywne efekty rozbudowy klubowej infrastruktury to np.: możliwość zatrudnienia większej ilości członków personelu, możliwość umieszczenia większej ilości piłkarzy na liście zwiadowczej, możliwość obserwowania większej ilości zawodników w tym samym czasie, możliwość zwiększenia efektywności treningu, krótszy okres kontuzji oraz wiele innych.
W zależności od miasta oraz jego położenia geograficznego, otoczenie obiektów klubowych będzie się stosownie zmieniać.
Obiekty Klubowe w Menu
Na samej górze screena dostrzec można nowy wpis w kalendarzu: Impreza Charytatywna.
Po środku obrazka widać w jaki sposób zorganizowana jest budowa nowych obiektów lub rozbudowa kolejnych poziomów już istniejących budynków. Zdecydowaną innowacją jest nowa struktura budowy. Mamy do dyspozycji więcej możliwości rozbudowy poszczególnych budynków, ale czas trwania budowy na poszczególnych etapach jest krótszy. Dzięki temu efekty rozbudowy są widoczne wcześniej i można je zobaczyć w grze bardzo wyraźnie.
Podczas budowy mamy do wyboru trzy poziomy prędkości, im szybciej chcesz aby budowa/rozbudowa budynku została ukończona, tym więcej pieniędzy musisz na to przeznaczyć.
Kolumny „renowacja” oraz „dekonstrukcja” pokazują, że budynki, podobnie jak ich rzeczywiste odpowiedniki, muszą być od czasu do czasu remontowane. To oczywiście trwa wiele lat, aczkolwiek im dłużej będziemy zwlekać z niezbędnymi pracami remontowymi, tym więcej będziemy musieli w to zainwestować. Brzmi zbyt skomplikowanie? Bez obaw – szczegółowy ekran podglądu wyjaśnia wszystko co trzeba wiedzieć na ten temat.
Zgodnie z zapowiedzią na oficjalnej stronie gry, kolejna paczka dwunastu screenów ma zostać opublikowana 11 lipca, wszystkie zrzuty mają prezentować nowe funkcje w grze FIFA Manager 12.