FIFAM10 – baza danych i edytor

brightfuture
Nowy tydzień rozpoczynamy od wieści na temat bazy danych. Od momentu zakończenia sezonu Panowie Adrian Wahl i Oliver Tunkel, odpowiedzialni za bazę danych, pracują właśnie nad tą sekcją gry. Na tę chwilę większość transferów jest gotowa, składy lig zaktualizowano, a kontrakty zostały przedłużone. Zespół researcherów będzie pracował w ciągu kolejnych tygodni nad dostosowaniem oceny poszczególnych zawodników, przyszłymi transferami itp. W nadchodzących tygodniach zostaną dopracowane statystyki dla sezonu 2008/2009 tj. występy, bramki, historia spotkań itp.
Dzisiaj przedstawione zostały również nowe cechy edytora, który zostanie zaimplementowany w grze FIFA Manager 10. Po pierwsze edytor będzie wyświetlał unikalne numery ID. Numery te zostały ustalone dla każdego klubu i nie zmienią się podczas gry. W kolejnych tygodniach wszystkie zdjęcia stadionów, herby oraz inne elementy graficzne zostaną przemianowane do unikalnych numerów ID. Dzięki temu zabiegowi możliwa będzie zmiana danych graficznych takich jak herby itp. w trakcie toczącej się gry, bez konieczności ponownego jej uruchomienia. Kolejną nową funkcją zaimplementowaną do edytora, będzie opcja ustawienia zbiorowych warunków startowych dla każdego zawodnika. Oznacza to możliwość oznaczenia danego piłkarza np. jako kontuzjowanego oraz wypożyczonego jednocześnie. Wyżej opisana opcja postrzegana jest przez twórców gry jako duży krok do przodu, przyczyniający się do podwyższenia jakości bazy danych.