Projekt Polish GIGA Patch 6.0 zawieszony

Polish Giga Patch to dla każdego polskiego fana gry FIFA Manager dodatek obowiązkowy. W tym sezonie prace nad nim ciągnęły się dosyć długo i niestety z marnym skutkiem. Mimo prób, poświęconego czasu, przykro Nam ogłosić, ale nie będzie on wydany dla gry FIFA Manager 2013. Nałożyły się na to dwie rzeczy. Pierwszą z nich jest problem z IV ligą (V poziom rozgrywek), która po edycji w edytorze przestaje generować awanse oraz spadki do innych klas rozgrywkowych. Mimo wielomiesięcznych testów i prób wyeliminowania tego błędu, nie udało Nam się go usunąć. Jednak nie podawaliśmy się i chcieliśmy wydać dodatek do III ligi. Po edycji wybranych elementów oraz symulacji w celu sprawdzenia jego funkcjonalności, wyskoczył błąd, który załamał Nas doszczętnie. Po rozegraniu 5 sezonów dodatek wywala do Windowsa i następuje to cyklicznie. Tutaj również nie ma możliwości wykrycia co jest główną przyczyną takiej, a nie innej sytuacji.

Ja (Liber) jako pomysłodawca i twórca tego patcha osobiście jestem zdruzgotany całą sytuacją. Poświęciłem temu dodatkowi tyle czasu i jak się okazało niepotrzebnie. Rozumiem, że większość z Was będzie zawiedzionych, zdegustowanych i zapewne złych, ale prosiłbym, szczególnie tych którzy będą zaraz wyrzucać swoje żale w komentarzach o zrozumienie całej sytuacji. Bo zarówno mi jak i serwisowi FIFAM.Info zależało na tym, by dodatek się pojawił. Niestety ograniczenia gry okazały się dla Nas zabójcze, po prostu w tym roku przegraliśmy z samą FIFAM.

Żeby nie pozostawiać Was z pustymi rękoma, wspólnie z Łukaszem ustaliliśmy, że w środek (22 maja) zostanie wydany miniPGP, w którym znajdą się licencjonowana Ekstraklasa, 1 liga i prawdopodobnie 2 liga wschodnia i zachodnia. Nie będzie to Polish Giga Patch 6.0, ale jakaś jego część na pewno. Szczerzę żałujemy, że sprawa potoczyła się w taki, a nie inny sposób, ale próbowaliśmy walczyć do końca. Miejmy nadzieję, że w dla kolejnej edycji gry, takie problemy Nas już nie dotkną.

Komentarz redaktora naczelnego serwisu FIFAM.info

Ta edycja gry przyniosła nam wiele problemów z którymi musieliśmy się borykać w bardzo wąskim gronie. Brak wsparcia ze strony studia oraz coraz liczniejsze komentarze zamiast zachęcać nas do dalszej pracy, zmuszały nas do przemyśleń czy warto to robić. Dziękuje za wsparcie osób, które rozumieją co znaczy praca nad takim dodatkiem jak PLP i PGP. Chciałbym żeby każda z  krytykujących osób poświęciła choć godzinnę dziennie i pomogła nam zamiast pisać głupie komentarze. Zawieszenie tego projektu choć nie było łatwe mam nadzieję że nauczy z wielu z was pokory do zespołu twrzącego ten serwis.